شرکت هیدروفرکو

ساخت وبلاگ

آیا شما یا شخصی که به آن اهمیت می دهید - در یک خانه چند طبقه زندگی می کنید و به طور فزاینده نگران پیمایش پله ها هستید؟

قبل از تحمل هزینه های زیاد جابجایی و زندگی در جاهای دیگر ، گزینه قابل کنترل و مقرون به صرفه در مورد خانه را در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد با خیال راحت در خانه ای که دوست دارید بمانید. آسانسور راهی ایمن برای بالا رفتن از پله ها بدون خطر سقوط از پله ها است.

در این مطلب در مورد قیمت آسانسور خانگی توضیح می دهیم:

نوآوری در فناوری و طراحی ، قیمت آسانسور خانگی را تغییر می دهد. قیمت آسانسور خانگی با هر بودجه ای مقرون به صرفه است.

ما قصد داریم یک آسانسور مسکونی را طراحی کنیم که به معنای آن برای افرادی که صاحب خانه های یک خانواده هستند قیمت آسانسور خانگی  مقرون به صرفه باشد. چرا قیمت آسانسور خانگی پاییین است؟

نیازی به گودال آسانسور یا شافت نیست.

نیازی به اتاق ماشین نیست.

هیچ هزینه ساختمانی برای ریزش و یا ساخت دیوارها ندارد.

هزینه های پایین تر بهره برداری

نیازی به نصب خط برق جداگانه و اختصاصی ندارد.

 

چه عواملی قیمت آسانسور خانگی را مقرون به صرفه می کند؟

فناوری برش لبه

 بر خلاف آسانسورهای بزرگ ، حجیم و هیدرولیک و پنوماتیک که نیاز به اصلاحات گسترده در ساخت و ساز دارد ، قیمت آسانسور خانگی پایین تر است چون به یک سیستم کابل و قرقره ساده متکی است. این طرح نیاز به هزینه های نوسازی خانه و ساخت و سازهای جدید را از بین می برد و موجب کاهش قیمت آسانسور خانگی می شود.

نصب کم هزینه

نصب آسانسورهای خانگی کم هزینه تر می باشد و این موجب می شود که قیمت آسانسور خانگی کاهش یابد.

هزینه های عملیاتی کم

 آسانسور با در نظر گرفتن مقرون به صرفه بودن (بدون آسیب دیدن ایمنی) طراحی شده است. این دستگاه با استفاده از برق داخلی در خانه کار می کند و هزینه کمتری نسبت به ماشین ظرفشویی خانگی دارد. حداقل تعمیر و نگهداری مورد نیاز آسانسور است و همه این موارد در قیمت آسانسور خانگی تاثیر گذار است.

 

 

بازپرداخت کم هزینه

آسانسور به گونه ای طراحی شده است که می تواند در هر خانه تک خانواده ای نصب شود ، صرف نظر از زمان ساخت آن. نصب آسانسور نیازی به دیوارها و کفها ندارد که از هم پاشیده شوند و یا اتاقها مجدداً تنظیم شوند. بین طبقه اول و دوم شما با تغییر سقف طبقه اول شما با دسترسی 38 در 48 اینچ نصب می شود و با توجه به کیفیت قیمت آسانسور خانگی متفاوت می شود.

برای مشخص شدن قیمت آسانسور خانگی به نکات زیادی باید توجه کنید که در این مطلب ما به چند مورد مهم در قیمت آسانسور خانگی اشاره کردیم.

شرکت هیدروفرکو با داشتن نیروهای متخصص و سال ها تجربه در زمینه فروش انواع آسانسور می تواند شما را در زمینه قیمت آسانسور خانگی راهنمایی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت آسانسور خانگی به سایت این شرکت مراجعه کنید.

شرکت هیدروفرکو...
ما را در سایت شرکت هیدروفرکو دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور خانگی, نویسنده : hidro hidro-co بازدید : 250 تاريخ : دوشنبه 25 آذر 1398 ساعت: 12:29